برنامه غذایی سیب زمینی

برنامه غذایی سیب زمینی

کود آلی پلت نه تنها منبع ارزشمندی از عناصر غذایی پر مصرف نظیر ازت، فسفر، گوگرد، هیومیک اسید و همچنین عناصر کم مصرف نظیر آهن، روی و مس است بلکه با تشدید فعالیت های زیستی در باروری خاک بسیار موثر است.

برنامه غذایی سیب زمینی

این کود حاوی ماکروهای نیتروژن، فسفر و پتاسیم می باشد. در اوایل فصل رشد، ریشه و برگ ها را افزایش داده و تاثیر مثبتی بر عملکرد محصول می گذارد و مصرف کودهای پایه را به حداقل می رساند. این کود فاقد کلر، سدیم و فلزات سنگین است.

برنامه غذایی سیب زمینی

کود NPK برای همه نوع گیاه قابل استفاده است. باعث رشد گیاه و افزایش حاصلخیزی خاک شده و از کمبودهای تغذیه ای با عدم توازن عناصر غذایی نیز جلوگیری می کند و در تمامی مراحل رشد قابل مصرف است و سبب افزایش کمی و کیفی محصول می گردد.

برنامه غذایی سیب زمینیاسید آمینه موجود در سوپر آمینو سبب تقویت دیواره سلولی گیاه، افزایش مقاومت در برابر تنش های محیطی (شوری، دمایی) و ایجاد توازن در آب می شود. همچنین باعث افزایش فتوسنتز و سبزینگی گیاه شده و در فرآیند گرده افشانی، افزایش تعداد دانه گرده و جوانه زنی دانه گرده نیز موثر است.

برنامه غذایی سیب زمینی

کود کلسیم مایع تامین کننده تخصصی عنصر کلسیم در گیاهان در دوره های مختلف رشد است. همچنین سبب افزایش رشد بافت های گیاه و بهبود نفوذ آب در خاک و افزایشش کشش دیواره سلولی و افزایش کیفیت سایز و بازارپسندی محصولات برداشته شده می شود.

برنامه غذایی سیب زمینی

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

ارتباط با کارشناسان فروش

09154211029

برنامه غذایی پنبه

برنامه غذایی پنبه

فروت ست z-n-b ترکیب مناسبی از عناصر ازت، روی و بر است. این کود در برنامه غذایی پنبه شرایطی را به وجود می‌آورد که عناصر غذایی موردنیاز برای سال آینده را ذخیره کند. استفاده از ترکیب سوپر میوه z-n-b در شروع فصل و هنگام تورم جوانه‌ها علاوه بر تأمین غذایی گیاهی موجب افزایش انرژی گیاه، جلوگیری از ریزش گل و تشکیل میوه‌های سالم می‌گردد.

مشاهده مقاله »

استعلام قیمت