برنامه غذایی انگور

برنامه غذایی انگور

کود پلت مرغی نه تنها منبع ارزشمندی از عناصر غذایی پر مصرف نظیر ازت، فسفر، گوگرد و هیومیک اسید و عناصر کم مصرف مانند آهن، روی، مس و… است؛ بلکه با تشدید فعالیت های زیستی در باروری خاک بسیار موثر است. این کود مواد آلی برای رشد را تامین می کند.

برنامه غذایی انگور

کود نیترات کلسیم مایع تامین کننده تخصصی عنصر کلسیم در گیاهان در دوره های مختلف رشد است. همچنین سبب افزایش رشد بافت های گیاه و بهبود نفوذ آب در خاک و افزایش کشش دیواره سلولی و افزایش کیفیت، سایز و بازارپسندی محصولات برداشت شده می شود. این مجصول برای خوشه بندی انگور استفاده می شود.

برنامه غذایی انگور

کود npk-10-52-10 در اوایل فصل رشد ریشه و برگ ها را افزایش داده و تاثیر مثبتی بر عملکرد محصول می گذارد. مصرف کودهای پایه را به حخداقل می رساند. این کود فاقد کلر و سدیم و فلزات سنگین است. به دلیل داشتن فسفر بالا برای رشد میوه خیلی موثر است.

هیومیک مایع شیمی گل ساختمان خاک را اصلاح نموده و سبب افزایش حاصلخیزی و نگهداری آب می شود. افزایش قدرت جوانه زنی بذر، توسعه و رشد ریشه، کاهش درجه باز بودن روزنه ها و کاهش تبخیر که باعث شادابی و تحریک رشد گیاه می شود.

برنامه غذایی انگور

کود آلی ژله ای فرتی پلاس با دارا بودن درصد مناسبی از عناصر مختلف در کنار یکدیگر موجب تغذیه گیاهان زراعی و باغی، افزایش عملکرد و راندمان، افزایش مقاومت در برابر تنش های آبیازی و دمایی می شود.

همچنین ویژگی های زیر را نیز داراست:

  • جلوگیری از پویدگی دانه ها و چرک شدن میوه
  • تامین مواد آلی، کبسیم و ازت
  • نگهداری و درشت شدن میوه

برنامه غذایی انگور

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

ارتباط با کارشناسان فروش

09154211029

برنامه غذایی پنبه

برنامه غذایی پنبه

فروت ست z-n-b ترکیب مناسبی از عناصر ازت، روی و بر است. این کود در برنامه غذایی پنبه شرایطی را به وجود می‌آورد که عناصر غذایی موردنیاز برای سال آینده را ذخیره کند. استفاده از ترکیب سوپر میوه z-n-b در شروع فصل و هنگام تورم جوانه‌ها علاوه بر تأمین غذایی گیاهی موجب افزایش انرژی گیاه، جلوگیری از ریزش گل و تشکیل میوه‌های سالم می‌گردد.

مشاهده مقاله »

استعلام قیمت