برنامه غذایی پنبه

برنامه غذایی پنبه

فروت ست z-n-b ترکیب مناسبی از عناصر ازت، روی و بر است. این کود در برنامه غذایی پنبه شرایطی را به وجود می‌آورد که عناصر غذایی موردنیاز برای سال آینده را ذخیره کند. استفاده از ترکیب سوپر میوه z-n-b در شروع فصل و هنگام تورم جوانه‌ها علاوه بر تأمین غذایی گیاهی موجب افزایش انرژی گیاه، جلوگیری از ریزش گل و تشکیل میوه‌های سالم می‌گردد.

اسید آمینو موجود در سوپر آمینو، سبب تقویت دیواره سلولی گیاه، افزایش مقاومت در برابر تنش‌های محیطی (شوری، دمایی و …) و ایجاد توازن در آب می‌شود. همچنین باعث افزایش میزان فتوسنتز و سبزینگی گیاه و مؤثر در فرآیند گرده‌افشانی، افزایش تعداد دانه گرده و جوانی زنی دانه گرده می‌شود.

اسید هیومیک گرانول:

اسید هیومیک گرانول اصلاح‌کننده طبیعی خاک است که به‌عنوان کلات کننده آلی و محرک میکروبی عمل می‌کند. این اسید کار آیی بسیار بالا در خاک‌های قلیایی دارد و عاری از فلزات سنگین و ترکیبات کلره است. اسید هیومیک گرانول باعث بهبود ساختمان خاک برای تهویه بهتر و حرکت آب می‌شود.

کود پلت مرغی:

این کود منبع ارزشمندی از عناصر پرمصرف نظیر ازت، فسفر، گوگرد و هیومیک اسید و عناصر کم‌مصرف مانند آهن، روی و مس و … است. کود پلت مرغی همچنین با تشدید فعالیت‌های زیستی در باروری خاک بسیار مؤثر است.

این کود مواد آلی برای رشد را تأمین می‌کند و زمان استفاده برنامه غذایی پنبه، قبل از کاشت می‌باشد.

اسید هیومیک شیمی گل از معادل لیوناردیت استخراج می‌شود. این محصول ساختمان خاک را اصلاح نموده و سبب افزایش حاصلخیزی و نگهداری آب می‌شود. افزایش قدرت جوانه‌زنی بذر، توسعه و رشد ریشه، کاهش درجه با بودن روزانه و کاهش تبخیر که سبب شادابی و تحریک رشد گیاه می‌شود که در نهایت تمامی این عوامل موجب افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصول می‌گردد.

کود آلی ژله‌ای (NPK-10-52-10) این کود در اوایل فصل رشد، ریشه و برگ‌ها را افزایش داده و تأثیر مثبتی بر عملکرد محصول می‌گذارد و مصرف کودهای پایه را حداقل می‌رساند. این کود فاقد کر و سدیم و فلزات سنگین می‌باشد. به دلیل داشتن فسفر بالا برای رشد میوه بسیار مؤثر است.

(NPK-20-20-20):

کود NPK برای همه نوع گیاه قابل‌استفاده است. باعث رشد گیاه و افزایش حاصلخیزی خاک شده و از کمبودهای تغذیه‌ای با عدم توازن عناصر غذایی نیز جلوگیری می‌کند. این کود در تمامی مراحل رشد قابل مصرف است و سبب افزایش کمی و کیفی محصول می‌گردد.

کود ژله‌ای فرتی پلاس:

کود فرتی پلاس با دارابودن درصد مناسبی از عناصر مختلف در کنار یکدیگر موجد تغذیه گیاهان زراعی و باغی و افزایش عملکرد و راندمان و افزایش مقاومت در برابر تنش‌ها اعم از تنش‌های آبیاری و دمایی می‌شود.

این محصول به سبب PH مناسب باعث کمک به بهبود خاک و در نتیجه جذب بهتر مواد از طریق ریشه می‌گردد.

برنامه غذایی پنبه

کلسیم مایع:

کلسیم مایع تأمین‌کننده تخصصی عنصر کلسیم در گیاهان و در دوره‌های مختلف رشد همچنین سبب افزایش رشد بافت‌های گیاه و باعث بهبود نفوذ آب در خاک و افزایش کشش دیواره سلولی و افزایش کیفیت، سایز و بازار پسندی محصولات برداشت شده می‌شود.

هیومیک پودری:

هیومیک پودری افزایش رشد ریشه و جوانه زندی بذر، افزایش جذب مواد غذایی از خاک، افزایش مقاومت گیاه در مقابل سرما، خشکی آفات و بیماری‌ها، تولید گیاه قوی‌تر و سالم‌تر و بهبود ظاهر گیاه از تأثیرات این کود می‌باشد. این محصول همچنین شامل پتاسیم می‌باشد که یکی از عناصر و ترکیبات مهم در جذب کلروفیل است که می‌تواند موجب افزایش سرعت فتوسنتز شود.

سلوپتاس:

سلوپتاس تأمین‌کننده پتاسیم و گوگرد می‌باشد. پتاسیم باعث تنظیم فعالیت‌های سلولی و فعالیت آنزیم‌ها شده و در ساخت پروتئین‌ها دخیل است. گوگرد نیز در تولید پروتئین و کلروفیل دخیل بوده و برای فعالیت گره‌های ریشه گیاهان ضروری می‌باشد.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

ارتباط با کارشناسان فروش

09154211029

استعلام قیمت