همه آنچه که باید در مورد کودهای آلی بدانید

باغبانی ارگانیک بر پرورش باغ شما تأکید دارد تا خاک غنی، گیاهان و حشرات مفید را حفظ کند. این امر با اجتناب از استفاده از کودهای مصنوعی و آفت کش ها و استفاده از محصولاتی که خاک باغ شما و موجودات موجود در آن را پرورش می دهند به دست می آید. هنگامی که فلسفه باغبانی ارگانیک را قبول می کنید، گیاهان شما یک اکوسیستم متعادل و تغذیه شده را تجربه می کنند که مطابق خواسته طبیعت عمل می کند.

ایجاد خاک سالم

محصولات ارگانیک برای چشم انداز شما ایده آل هستند، زیرا آنها خاک را تغذیه می کنند و محیطی پایدار ایجاد می کنند. خاک سالم منجر به گیاهان سالم می شود.اما وقتی باغبانی ارگانیک می کنید، خیلی بیشتر از تغذیه گیاهانتان انجام می دهید.

مانند طبیعت، یک خاک ارگانیک زنده با میکروب ها و قارچ ها مواد مغذی را به آرامی برای گیاهان آزاد می کند. با غنی‌سازی خاک با مکمل‌های ارگانیک و تشویق رشد ارگانیسم‌های مفید طبیعی، به گیاهان خود ابزار لازم را برای دسترسی به مواد مغذی در خاک و قدرت محافظت از خود در برابر عوامل بیماری‌زا و آفات مضر می‌دهید. رویکرد طبیعی را در پیش بگیرید و با نرم کننده های خاک، مانند ریخته گری کرم خاکی، که مواد آلی از جمله اسید مرطوب و میکروارگانیسم های مطلوب را به خاک باغچه شما اضافه می کند، اصلاح کنید. این کمک می کند تا مواد مغذی موجود در خاک، مانند آهن، بیشتر در دسترس گیاهان باشد.

گچ یک افزودنی خاک است که به سست شدن خاک فشرده و تقویت رشد ریشه کمک می کند و در عین حال خاک را با کلسیم و گوگرد غنی می کند. گچ همچنین ساختار خاک را بهبود می بخشد.

 

گچ یک افزودنی خاک است که به سست شدن خاک فشرده و تقویت رشد ریشه کمک می کند و در عین حال خاک را با کلسیم و گوگرد غنی می کند. گچ همچنین ساختار خاک را بهبود می بخشد.

“غذای” مغذی برای گیاهان

کودهای آلی با کیفیت بالا محصول تجزیه طبیعی هستند و برای گیاهان آسان هضم می شوند. کودهای ارگانیک که از منابع طبیعی ساخته شده اند، به گیاهان باغی با تغذیه آهسته رهش و تغذیه ثابت می دهند. چنین رژیم غذایی “غذای سالم” گیاهان شما را قوی و خودکفا می کند. آنها به جای اینکه به شما برای تغذیه مداوم کودهای مصنوعی وابسته باشند، آنچه را که نیاز دارند در خاکی که با کود آلی تغذیه شده است پیدا می کنند.

کودهای ارگانیک که خاک را تغذیه می کنند و گیاهان را حفظ می کنند شامل فضولات حیوانی و محصولات جانبی مانند گوانو پرندگان و خفاش، آرد خون، پودر استخوان و پودر پر و همچنین کودهای ماهی و کلپ است. محصولات ارگانیک تایید شده، مانند کود ماهی آلاسکا 5-1-1، منابع غنی از مواد آلی را برای گیاهان فراهم می کند که تجزیه شده و به آرامی گیاهان را تغذیه می کند و آنها را قوی و قوی می کند.

 

 

بیشتر کودهای آلی از نظر مواد مغذی کم هستند، به همین دلیل است که نسبت NPK درشت مغذی (نیتروژن، فسفات و پتاسیم) که روی برچسب محصولات چاپ شده است معمولاً از اعداد زیر 10 تشکیل شده است. طبیعت ملایم کودهای آلی همچنین به این معنی است که آنها مانند کودهای شیمیایی ریشه یا شاخ و برگ گیاه را نمی سوزانند.

مدیریت آفات و بیماری های آلی

باغبانی ارگانیک رویکردی ملایم برای مقابله با آفات و بیماری ها دارد. این روش شامل انجام اقداماتی برای پیشگیری از آفات و بیماری ها قبل از وقوع و استفاده از روش ها و محصولات خفیف کنترل می باشد.

یکی از کم‌تهاجمی‌ترین روش‌های پیشگیری و کنترل آفات و بیماری‌ها، بازرسی گیاهان از نظر وجود مشکلات و سپس حذف فیزیکی آفات یا مناطق بیمار است. این زمانی که یک گیاه دارای تعداد محدودی از مناطق مشکل است به خوبی کار می کند. باغبانی ارگانیک همچنین از روش های حذف برای جلوگیری از آفات و بیماری ها استفاده می کند. این شامل پوشاندن گیاهان با پارچه‌های سبک و تابیده شده به نام پوشش ردیفی است.

 

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

ارتباط با کارشناسان فروش

09154211029

استعلام قیمت