برنامه غذایی پسته

برنامه غذایی پسته

بهمن  ماه : کود سوپر پاور باعث افزایش مقاومت درخت در مقابل استرس های محیطی ، کارایی بسیار بالا در خاک های قلیایی ، تحریک میکرو ارگانیسم های سودمند شود و می تواند ph خاک را در دراز مدت به ویژه در خاک های شنی بهبود بخشد.

کود پلت مرغی نه تنها منبع ارزشمندی از عناصر غذایی پر مصرف نظیر ازت ، فسفر ، گوگرد و هیومیک اسید و عناصر کم مصرف نظیر آهن روی و مس است بلکه با تشدید فعالیت های زیستی در باروری خاک بسیار موثر است.

اسفند ماه : کود npk حاوی ماکرون های نیتروژن ، فسفر و پتاسیم می باشد. وجود فسفر در گیاهان باعث می شود تا توان مقابله انها در برابر تنش های محیطی (تغییرات نامطلوب محیطی) افزایش یابد. کمک به فرایند فتوسنتز و تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی شیمیایی برای گیاهان ، تفویت و ایجاد ریشه و افزایش شکوفه دهی درختان از دیگر کارکردهای فسفر در گیاهان است.

برنامه غذایی پسته

فروردین ماه : کود فروت ست z-n-p تاثیر بسزایی در خوشه بندی و تلقیح گیاه دارد. باعث کاهش ریزش پسته و برگ های درخت می شود. جوانه های گل در درخت سریعتر صورت میگیرد. عملکرد محصول را با حفظ مرغوبیت افزایش می دهد.

برنامه غذایی پسته اردیبهشت ماه : کود کلسیم مایع تامین کننده تخصصی عنصر کلسیم در گیاهان در دوره های مختلف رشد بوده و همچنین سبب افزایش رشد بافت های گیاه و باعث بهبود نفوذ آب در خاک و افزایشش کشش دیواره سلولی می شود.

خرداد ماه : کود آلی مایع فرتی پلاس با دارا بودن درصد مناسبی از عناصر مختلف در کنار یکدیگر موجب تغذیه گیاهان باغی ، افزایش عملکرد و راندما و افزایش مقاومت در برابر تنش های آبیاری و دمایی می شود.

اسید آمینه موجود در سوپر آمینو سبب تقویت دیواره سلولی درخت می شود. همچنین باعث افزایش میزان فتوسنتز و سبزینگی گیاه و همچنین بهبود فرایند گرده افشانی ، افزایش تعداد دانه و جوانه زنی دانه می شود.

کود npk 20-20-20 از اصلی ترین و پر مصرف ترین کودهای کشاورزی در دنیاست که باعث تغذیه گیاه و خاک از طریق عناصر مغذی و ضروری می شود.

تیرماه : عنصر پتاسیم سرعت انتقال کربوهیدرات ها ، آمینو اسید ها و سایر ریز مغذی ها را در سافه ها و برگ های گیاه افزایش خواهد داد. بدین ترتیب زمان رسیدن میوه ها را سرعت خواهد بخشید.

مرداد ماه : کود هیومیک اسید مایع ساختمان خاک را اصلاح نموده و سبب افزایش حاصلخیزی و نگهداری خاک می شود. توسعه و رشد ریشه ، کاهش درجه باز بودن روزنه ها و کاهش تبخیر که سبب شادابی و تحریک رشد گیاه می شود که در نهایت تمامی این عوامل موجب افزایش عملکرد و بهبود کیفیت میوه و محصول می گردد.

 

شهریور ماه : استفاده از کود فروت ست سبب افزایش مقاومت جوانه ها به سرمای زمستان ، افزایش میزان گرده افشانی موثر در بهار سال آینده ، افزایش رشد سرشاخه ها در بهار برای ایجاد شاخه های میوه دهنده و ذخیره عناصر غذایی مورد نیاز برای سال آینده می گردد.

 

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

ارتباط با کارشناسان فروش

09154211029

برنامه غذایی پنبه

برنامه غذایی پنبه

فروت ست z-n-b ترکیب مناسبی از عناصر ازت، روی و بر است. این کود در برنامه غذایی پنبه شرایطی را به وجود می‌آورد که عناصر غذایی موردنیاز برای سال آینده را ذخیره کند. استفاده از ترکیب سوپر میوه z-n-b در شروع فصل و هنگام تورم جوانه‌ها علاوه بر تأمین غذایی گیاهی موجب افزایش انرژی گیاه، جلوگیری از ریزش گل و تشکیل میوه‌های سالم می‌گردد.

مشاهده مقاله »

استعلام قیمت